luni, 5 septembrie 2016

La Revedere Stimate Domnule Profesor!

L-am cunoscut in liceu, ne-a predat cateva ore de fizica atunci cand profesoara noastra a lipsit fiind bolnava.
Era un profesor foarte bine pregatit, daruit profesiei sale, un om glumet, foarte inteligent si cultivat, un mare dascal,cum rar am intalnit pana acum, cinstit si demn.
Fratele meu l-a cunoscut mult mai bine, avandu-l profesor titular si a avut o extraordinara colaborare cu dumnealui, fiind olimpic ani buni la fizica.

In 2014 cu ocazia Intalnirii de Promotie, am avut ocazia sa il revedem pe domnul profesor Augustin Tomescu la Colegiul Gheorghe Rosca Codreanu din Barlad.
Elevii il porecleau Gusti, de la Augustin.
A fost un om drag tuturor.
Aproape neschimbat, poate putin mai albit, vesel si amabil, si-a amintit o multime de intamplari din perioada in care noi eram elevi ai liceului.
M-a intrebat de fratele meu pe care si-l amintea foarte bine.

Duminica am vazut postarea Gabrielei M. pe Facebook si nu mi-a venit sa cred.
Profesorul Tomescu a murit ! Incredibila si socanta veste !
Apoi numarul mesajelor de condoleante a inceput sa fie din ce in ce mai numeroase.
La numai 64 de ani, Domnul Profesor ne-a parasit pentru totdeauna, prea repede si pe neasteptate.


Anul scolar care urmeaza sa inceapa va fi mai trist pentru noi, fostii elevi si pentru actualii elevi ai dumnealui din Barlad.
Dumnezeu sa-l odihneasca in pace ! La Revedere Stimate Domnule Profesor!


Niciun comentariu: